Salutări!

Power to ză people! În loc de „Bună ziua”. Sau: Blog away! Mă rog…

De ce mi-am creat blog? Poate puţin din plictiseală. Plus că e la modă. Din acelaşi motiv am şi Facebook. Un alt motiv ar fi de ordin… „jurnal-istic”. Până la urmă, un blog poate fi un jurnal mai mult sau mai puţin public. (depinde câţi oameni vor ajunge pe aici)

…vedem ce-o ieşi.

Puţin despre mine: sunt un rapidist convins, cu toate că încerc să evit pasul fanatismului. Îmi place să fiu realist+optimist+progresist. A, şi puţin perfecţionist!, mi s-a spus. Mă uit cu plăcere la filme de toate genurile (chiar şi cele mai lacrimogene, deşi nu vărs lacrimi; din păcate, majoritatea horror-urilor apărute în ultima vreme mă fac să râd mai ceva ca comedii; poate m-am desensibilizat eu sau poate a scăzut nivelul lor calitativ; ce paranteză lungă…) De asemenea, îmi face mare plăcere să citesc cam tot ce-mi cade în mână, de la etichetele de pe sticlele de bere (personal note: YUMM-YUMM!) la ambalaje de pâine, de hârtie igienică („MADE IN ITALYA”), ceva autori ruşi, vreo doi francezi, un italian şi mulţi alţii mai contemporani. Niciodată nu sunt mulţumit de cât am citit, dar ţinând cont că nu prea am timp să citesc…

Atunci, dacă nu ai timp liber, la ce ţi-ai mai tras blog?

Sunt puţin în pom. Da’ las’ că ne descurcăm noi!

Lasă un răspuns

